16.49

hejhej! det ä full fart hela tiden, men de kanske är tur så tiden går fort till sommaren :) Vart i skolan ändå tills nu, suttit och och solat en stund med Mathea,, älskar solen. Mathea blir för övrigt min nya inneboende i tre veckor på måndag! kul ju :D hon har praktik här så hon blir min tillfälliga sambo.
Nu ska jag snart göra lite mat, bananplättar min nya favorit och sen dra mig ner till gymmet med Josefin och hennes syster Julia och köra ett SH'bam pass och lite styrka. Sola ska jag med göra, och handla lite mat på vägen hem. Kylskåpet ekar tomt.
Imorgon har jag en redovisning som jag inte gjort än, får väl sätta mig och läsa in den halva natten. Inte kollat på den på två veckor :( 
 
 
Hoppas ni haft en fin dag, kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0