'Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it Sex in the air, I don't care, I love the smell of it

Tja!

Nyss smällt i oss kött, bea och bakpotatis med en stor sallad. Rätt jävla gott så att säga!
så nu sitter jag här och sväller och precis öppnat ett word dokument och ska börja skriva på min älskade hemtenta. Har haft 7 veckor på mig nu återstår 1.
7 dagar där jag ska jobba 6 utav dom, fråga mig fan inte hur detta ska gå till, för det vet jag knappt själv.
Antar att min skönhetssömn kommer bli lidande denna veckan.

Sen sitter Fredrik och glor på kontoret också här brevid, det gör ju skrivande så mycket enklare ;-) 
Och sen äre big brother .. shit
Imorgon börjar jag inte förrän 13.30 så att min plan är att ta mig till överby när de öppnar för att ja gissa vad, göra slut på lite pengar ifrån lönen . Love it
Ha en bra söndagskväll, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0