nä nu får de fan va nog

Inte nog med att mina vänner får höra på detta men jag måste säga att det här är den sjukaste förkyldningen jag varit med OM; FAN! I söndags måndag och tisdags hade jag ingen röst, i tisdags började jag känna mig frkyld och lite febrig, har seda mått så tills på fredagen då ja kände mig lite bättre. på LÖrdagen vaknar jaupp och känner mig apdålig igen, och har efter de haft  38.2 grader hela tiden, plus att jag precis märkte att jag tappat min jävla smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak. jag känner INGENTING, jag orkar inte mer.  faktist , serisöst du där uppe jag behöver bli frisk. jag har viktiga saker att uträtta.
och du får mig fattig (internetshopping). 
 
 
Nä knarka lite nässpray och sen sängen, om ja inte är frisk imorgon så tänker jag sova tills ja blir de.. hare gött haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0