feelgood

Hej alla glada!
här sitter jag i soffan, med Enya världens sötaste hund.  Vaknade nämligen upp till ett sms imorse, bakfull och go att Anna åkt in till förlossningen och att jag kunde hämta Enya. Så det gjorde jag! så idag har vi vart och hälsat på Malin och Emelies valp, så har dom lekt ochs en åkte jag en sväng till mormor och hälsa på :-) Nu ligger vi båda utslagna.
 
Haft en riktigt bra helg, i Fredags mötte jag upp Erika på systemet där hon jobbar, tog en fika eftersom hon fyllde 21!! :-) sprang runt på Överby i racerfart och hitta varsitt linne ochs edan hem för att fixa äta och sådär. Sen kom två utav Erikas vänner och vis att och förfesta lite, åkte in till stan  och bowlade på buddys och gick senare vidare till butlers. Trodde vi ja, vikom inte in så vi gick till olearys en sväng, men sen fick jag en jäkligt bra ide, och fixa in oss på butlers trots att hon i entren såg skitsur ut haha.
Vaknade dagen efter bakfulla, längtade efter pizza så vi nästan dog. Gick och åt pizza på världens godaste Athena, de kan man snacka njutning.  Sen gick vi och köpte godis och cola och gick hem till mig i soffan och myste till en film.  Vi styensomna båda två.  Erika övertalade mig att gå ut öven på lrödagen så ja, kl 17 satte vi igång att göra iordning oss igen och så kom Oliver hit och umgicks några timmar. Sen drog han och vi gick vidare till Butlers. Skitkul och massa folk.
 
Ja bra helg helt enkelt. Och idag blev Anna mamma till världens sötaste lilla flicka :D Längtar så tills jag får träffa dom. Imorgon blir det jobb på dagen och sen en lugn kväll. Back to the nyttiga livet imorgon igen. 
 
Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0