whit every bad thing there comes a good

Hejhejehj. Lång dag. Började skolan halv nio , kul att träffa tjejerna minsann. Jag och mathea jobbade på och fick klart opponeringen vilket resulterade i ledighet tills tisdag. Skolan är rätt go nu alltså. Efter de är jag ledig till 21:e! Idag har jag varit ute på pw i regnet och kört styrka hemma, lånat vikter nämligen. Orkar inte hå till gymmet varje dag. Idag exakt har jag klarat sv. En vecka vilket resulterat redan i 1.2 kg viktnedgång. Måste säga att jag blir jäkligt glad!!
De för fan va värt smärtan i vaderna , för den träningsvärk jag haft i bena nu i två dagar är inte utav denna värld!!!
Sitter här och ska höra 8 nya matlådor, duktigt va :) lax och kyckling blir de.

Imorgon och fredag ska jag jobba , även min träningskompanjon så att vi ska träna på näls gym tillsammans , kul!! :-)

Igår var jag förresten hos Erika och snacka en massa kul, höhö. Hon försöker ringa mig att gå ut i helgen, får se om hon lyckas ;)

Förlåt att bloggen endast handlar om mat och träning just nu, men kust nu är de va mitt liv går ut på. Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0