am i wrong for thinking that we could be something for real?

Hej!! 
 
Äntligen blrjar jag känna mig lite mer med i huvudet.. har varit sjukskriven två dagar nu pågrund av feber och allmän sjukdomskänsla. Inte alls vart på topp :(  Igår vad D här och gjorde mig sällskap till en film och tur va väl det för de va ju SINNES sjukt va de åskade och blixtrade. Jag ljuger inte när jag säger att ingen av oss sov mer än en halvtimme igår natt.. Tycker synd om D som skulle upp och jobba, jag fick ju i allaflal ligga kvar.. 
Idag har jag städat klart i ägenhet och nästan rensat halva garderoben!! :) Känns mycket bra, får köra resten någpn dag snart. Så lite ordning och reda i mitt liv behöver jag .. Hunnit med att träffa Erika och Lisa en sväng idag med.
Imorgon ska jag och Erika göra våran efterlängtade trip till västkusten, :D haha vi har planerat några stopp bla smögen och sportshopen sen får vi se lite vart vi hamnar och vad vädret tillåter .. :) trevligt ska det blir ialalfall med min bästa!
 
Nu sitter jag nyuschad i soffan och är på jakt efter film igen.. D kommer snart hit med thaimat till oss så vi ska bara mysa ikväll igen :D välbehövligt vill jag lova.. Sen väntar en jobbhelg, fast med lite festligheter ändå :) 
 
Ha en bra kväll puss

Kommentarer
Postat av: Erika

<3 <3

2013-07-25 @ 23:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0