happy

Heeeej!

Idag är nästan Faktiskt världens bästa dag idag. idag har jag, Emmi Walter budat på min drömlägenhet, fått fast jobb (!tre veckor efter examen!!!) ,jag får dubbellön imorgon, lina är här och ja livet leker.
Förutom att ja har sömnbrist, jag isac och lina sitter här och ska kika på film nu, jag ska upp om fem timmar. Yiho!

Imorses va meningen att ja skulle ha tränat men blev de så? Nej för andra dagen i rad hindrade D mig, haha .. Detta kommer aldrig sluta bra, kommer bli stenfet.

Imorgon efter jobbet ska vi fira att ja fått jobb och att lina är här såklart, så vi ska dricka vin och sitta på strandis eller butlers några tjejer.

Jag kan bara inte sluta le idag, allt är äna för bra för att va sant.

Nu måste ja sova, godnatt


Kommentarer
Postat av: Linda

Vem är "D" ? :)

2013-06-28 @ 10:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0