lyckorus

Hej! sitter i min soffa och väntar på att tiden ska gå så att jag 1. kan gå ner och hämta tvätten 2. åka och hämta Lisa på jobbet så ska vi gå ut på en kvälllspromenad runt spikön :-) 
Igår körde vi en spontan utgång jag Erika och Lisa, satt hemma hos mig först, gick sedan vidare till strandgatan och sen Butlers! Det visade sig bli en väligt trevlig kväll, mycket roliga människor ute och ja, de va bara jättebra. 
Lever i något slags lyckorus just nu och dom senaste två veckorna, allt är bara så bra. Jag ha inget kvar i skolan, det enda jag har kvar är examen på Onsdag och de ska bli så jäkla roligt, Lisa har flyttat hit, sommaren är här, massa roliga planer hela sommaren varenda helg att se fram emot, och jag har världens bästa familj och vänner. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0