when i close my eyes its you i see

gokväll!
 
ligger nyduschad i soffan och äter godis och dricker the. Har jobbat kväll och känner mig helt tung i huvudet, absolut inte för jobbets skul, tror jag börjar bli sjuk. Hosta ont i halsen och feberkänsla. Hoppas de går över, ska upp imorgon och jobba dag, sen lite kalas för Evelina i edet :) 
Jobbet går superbra, och just nu känns e fantastiskt bra. Bättre än ajg trott, bekräftelsen på att man inte är helt ute och cyklar i tankarna är så roligt. I början av nästa vecka skulle jag tydligen få reda på om jag fått tjänsten med, kan ju hålla tummarna..
 
Igår kväll va jag och Lisa ute och gick en pw runt slussarna, sedan gick jag hem och så kom D hit. Vi kikade på film och åt godis tills vi somnade. Vaknade och gick upp och rack oboy och åt toast. LYYYYX!
 
Nä nu får ja sova, vi höres puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0