död åt allt

min hjärna sprängs snart!! Allt som ska göras som ska skickas in som måste foxas jag orkar inte, Samtidigt som man har heltidspraktik ska försöka jobba så man har lite pengar över i månaden och träna är ju bara att glömma just nu .. ÅH! fan va ja längtar tills detta är över. Men då kommer nästa problem, vart jag ska bo? Jo ja va inne pås wedbank häromdagen och bad om lånelöfte, fick de nästan men icke då var deras lösning på mitt "lilla problem" att flytta hem eller flytta till sylte. OKEJ. Visst, eller inte, så någon dag nu ska jag byta till länsföräskringar där jag faktist får ett lån, så blir det till att börja kolla bostadsrätt för nu är jag trött på detta.
 
 
nu ska jag sola, och jobba. Hej då

Kommentarer
Postat av: Erika

Fel på sylte eller?!? Om det inte löser sig så bor du hos mig stumpan under tiden det vet du va?! Allt kommer ordna sig. <3

2013-03-19 @ 19:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0