underneath the beautiful

har världens huvudvärk. Tagit en ipren och hoppas på att de går över snart här..Charro kommer nämligen vid 16 tiden, så ska vi gå en promenix och käka!  :-) kanske planera lite inför lördagens skoj med!
Varit i skolan hela dagen, vill bara lägga mig ner och ge upp när jag tänker på allt som ska göras, men de är bara att fortsätta simma.. eller nått. 90 dagar kvar 90 dagar kvar de klarar jag!
Snackat om jobb i Norge idag, flera stycken av oss som vill dit efter sommaren, får nog bli så. Söka norskt leg direkt nu så man har de, bara sticka dit & tjäna pengar! Hade vart nått.  Roligt nu när man vet att man blir fler med!
 
Imorgon och Fredag är det skola, fredagen får vi se vad som händer me på Lördag blir de iaf middag och sleepover hos Charro. Kanse en sväng på TG, den som lever får se. :)
Just de imorgon blir de ännu ett pass med SH'bam, med Josefin! Tusan va roligt det var, världens bästa ledare var de med. Bra musik och skitroliga steg, detta va inte sista gången ska jag lova . 
 
 
NU ska jag plocka upp lite här innan Charro kommer, ha de fint hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0