Day off

Hej! Haft en skön och rolig dag. Började med att möta Lisa klockan 9 på gymmet, vi körde rygg och mage :) sen klockan 11 va morfar här och vi åkte och hämta ut alla tapeter och mina nycklar :) sen åkte vi bort till lägenheten där de redan va fullt med folk som la de nya golvet. Gick runt i lägenheten och kände att ja verkligen gjort rätt val! Troratt  ja kan få den här lägenheten väldigt  fin och mysig!  Älskar att den är
Så stor. 

Sen åkte jag hem och lagade mat! Lax fick de bli :) och några matlådor på de .. Ska jobba resten av veckan nu. Eller ja, Ledig fredag. 
Sen åkte ja hem till Erika och tvinga med henne till överby så där har vi vart en ta stund! Köpte fondväggen till vardagsrummet så nu äre bara köket kvar!  Sen hämta vi lite flyttlådor på systemet. Haha. 

Så nu har jag faktist nöjt packat mina två första flyttlådor. En hel del til to go! Men de är rätt kul ändå, rensa ur all skit man samlat på sig. 
Nu ska ja äta kvällsmat, ägg the och smörgås och sätta mig framför tvn! Ha de bra puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0