you do something to me, something deep inside

Heeeeeeeeeej!
 
näst sista dagen på semstern, och veckan har varit mycket bra! började med en Londonresa med in bästa Erika! Vi bodde på ett jättefint ställe Paddington tog fem minuter med tunnebana in till Oxford street som var resansmål! i tre dagar gick vi runt i massa roliga affärer, höjdpunkten var ju viktoria secret affären! jättefräckt. 
På kvällarna satt vi på pubar och va på picadilly circus och åt go mat. Vi återvände hem med en proppfull resväska som från början bestod av smink och tandborste :)
 
Igår var jag Lisa, Erika, henke och andreas på bio, snabba cash 3. Riktigt besviken då Joel Kinnaman va med 3 ggr under filmen i sammanlagt TVÅ MINUTER! seriöst.. sen går han och dör :( nä fy.
Sen gick jag och mötte D, och idag har vi bara haft de skönt. Kollat på film och idol haha. Höstens höjdpunkt eller.. Gjorde precis liet mat och nu ska ja slänga mig in i duschen för att sen gå och möta Erika och dricka lite vin på vårt kära Butlers! 
 
Måste även säga att ja längtar till nästa Onsdag för då kommer LINA !!!! :) perfekt är ordet! 
Och de är ganska sjukt att ja även längtar tillbaka till jobbet.. bara för alla underbara männsikor som jag jobbar med. 
 
Ha en fin lördagskväll PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0