10 saker ni inte visste om mig

1. Jag kan absolut inte sova på mage eller sida, utan rygg är de enda sättet för mig att ens kunna tänka på att sova.
2. När jag blir rädd, får panik så skrattar jag istället för sånt som skulle varit normala reaktioner. Då menar jag inte bara lite fnitter utan gapskrattar och jag kan inte sluta.
3. Fötter är min värsta fobi, finns det något fulare & äckligare? ifall någon lägger en fot på mig kan man räkna med en smäll!
4.När jag var mindre läste jag sjukt mycket böcker, kommer speciellt ihåg att jag läste ut alla harry potter böckerna på mindre än 3 veckor. och dom är rätt tjocka för er som inte vet.
5.Även fast jag själv inte kan förstå det, så har jag stått på scener tillsammans med vänner många många ggr inför skolan och upträtt med dom mest konstiagste sakerna. och det skulle jag aldrig i mitt liv gjort nu.
6. Jag har rätt sjuk humor, och när jag väl kommit igång kan jag inte sluta,
7. Jag har svårt att säga nej, för jag har svårt att se människor besvikna, sårade eller annat. Då gör jag hellre 10 ggr så mycket arbete för mig själv än att se personen ledsen.
8. Jag har åkt polisbil 2 gånger i mitt liv.
9. Jag har spelat fiol, vilket var en jädra tur att jag sltuade för jag övade aldrig hemma och det lät hemskt. När jag var med på uppvisningar låtsades jag alltid spela.
10. Jag är väldigt blödig. Om jag börjar gråta för en sak, kan jag fortsätta gråta hur länge som helst för jag kommer på en andra massa saker att gråta för just då som inte alls är farliga. Tills jag vaknar upp och undrar själv vad jag grejar med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0