19.56

Hejhejhej!
Kom nyss hem, har fortfarande andan i halsen ska jag lova. Jag sprang till bussen kom precis när den åkte fick springa ut mitt i vägen för att den skulle stanna ( ska fan inet springa så snabbt i onödan) och när jag skulle gå av slår ja plånboken i en gubbes huvud. Lagom pinsamt.

Iallafall, dagen började med att kämpa sig ut i detta snökaos, men det gick bra till slut. Jag mamma Elina och Joss gick runt på överby, inhandlade ytterligare än julklapp. Bara ett par kvar, förhoppningsvis inköpte imorgon.
Sen mötte jag upp Johanna & charro och vi gick till björnresos och började planera på vår resa kommande sommar :) något att se fram emot iallafall !! woooho, förhoppningsvis följer 2 till med, sandra ska även med.
Så det blir till att soara rejält med pengar nu, men de äre värt.
Sen gick vi och käkade pizza på amigo, vars vinhungrig men orkade en halv barnpizza? pizza är jävligt mättande.
Sen kom Emil och Melker och vi gick & spelade minigolf, och det visade sig som jag trodde att jag sög på de med, ja jag kom sist. Men ska inte lägga under bordet att några one hole, ettor ? va de nu heter fick ja! de kallas väl nybörjartur i guess..

Ja iallafall, nicenice, sprang då som sagt till byussen, fick prata med hjärtat en stund och höra om första dagen på sitt nya jobb :) Lät bra, fårh oppar han trivs också :)

Imorgon ska jag jobba, 7-4! Gott att man är ledig så sjukt mycket från högskolan, jag älskart. Kan man bestämma vad man vill när man vill. iiii! nu blir de till att slå in de julklappar jag har, och sen äta mammas goda mat! yes box.

Ha en bra kvälll mina vänner! PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0