20 december

4 dagar kvar till julafton då! På något vis så känns det inte som att det snart är, jag vet inte varför hallå det har kommit så sjukt mycket snö och julpynt är uppe. Men nej, kanske för att det itne går att slappna av.
Mitt liv ser utsåhär just nu; Plugga, Jobba, plugga jobba planera sova, jobba, andas, plugga
Den här anatomikursen kan ju ta sig, jag kan inte ens 30 ord än av alla dom vi ska kunna på latin, GAH!
Pharynx, larynx , papilla dueodeni major, de är några av dom lättaste orden.
Nä ska sluta klaga, det är bara att ligga i, snart över förhoppnignsvis.

Idag blir det kanske julklappshandling med mamma, och sen möta upp Charro & Johanna på stan :)
Får se ifall jag ens kommer ut härifrån först, plogbilen har ju inte varit här idag eller inatt så de är snart en halvmeter snö på gatan, blir ju galen. Det snöar något så sjukt mycket just här i Frändefors, så fort man komme rutanför statoil slutar de men här vräker de ner hur mycket som helst. ¨
Det räcker med snö nu snällaaaaaaaaaaaa

Nä nu ska jag hoppa in i duschen, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0