en gång är ingen gång

Hej!

Det känns som mitt liv endast består utav jobb just för tillfället. Jobb dag in och dag ut ..
Är det så det ska vara sen när man ska börja jobba på allvar? i dont hope so

Men tiden efter jobbet var ganska väldigt bra, jag blev övertrött dom sista minutrarna på jobbet och fick båda Lisa och min jobbarkamrat att skratta åt mig rätt bra. Jag blir så trött på mig själv ibland, haha.
Jag & Lisa åkte till tempo sen och köpte lite mat för att grilla, så vi grillade kyckling som tog tvåhundratusent timmar att bli klar ;) jag svälte lite
matvrak jag är, jag vet

nu ska jag till min fina mormor och morfar och dusch, våran dusch är fortfarande inte klar!
Sen ska jag hälpa min kära mormor lite, jag är allt bra snäll jag

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0