for me it happens all the time

Hej ..

Hemkommen efter en hektisk men rätt skön arbetsdag, det gick fort. Sånt gillar jag, att ha mycket att göra hela tiden. Blir så rastlös av att bara sitta sitta sitta.
Har hunnit med att skicka tillbaka kläder till H&M som inte alls var så fina och beställt nya. Städat rummet är jag halvfärdig med, men det kan jag väl erkänna att det blir aldrig klart..
Ska sitta och beställa mer kläder idag, fått lönen nu och det bara suger, fast jag vet att ja måste spara till en dator, resa och allt ja vill göra! Men lite räcker de allt till :)

Ska sälja min gamla kamera och mobilen tänkte jag också, och lägga dom pengarna på en dator, måste ha en nu
Jobbar 2 dagar till sen är jag ledig 2, och sen jobbar jag iför sig helgen men det gör inget. Mycket mer pengar!
På fredagen blir det iallafall fjordfestivalen med bästa tjejerna :) blir grymt de! :D

älskar allt just nu, har så mycket att se fram emot, lovelovelove


muppbilden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0