oh I regret it all

Okej detta är inte normalt. Jag har suttit i en timme och försökt göra världens stördaste ljud för att få min lillebror att skratta. Det funkar i ungefär en minut sen har han tröttnat men så fortsätter man, men de är de värt för att få se de där leendet.

Vad har jag gjort mer idag mer än att suttit här och ruttnat? ingenting. Kul när alla jobbar och inte man själv, hade hellre jobbat hela dagen än att sitta så här. Ja rastlös de är ju de jag säger.
JO beställt från Nelly har jag, de va ju lite kul i mer än en minut.
hoppas de kommer innan helgen, jag har också bestämt mig för att färga håret. Imorgon köper jag färg och våldsgästar Lina tänkte ja :)

Nu har pappa gjort goe mat, puss




Going



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0