skrattretande

Kommit hem från jobbet nu, inte mycket att hurra för. Men fick höra en sak och fick se det själv och det gjorde ju min dag! haha :)
Att en människa orkar lägga så mycket energi på att störa sig på andra och sitta och snoka runt.
Vissa människor klarar inte av att lägga saker som hänt bakom & inte litar på sig själv och andra så förstår ja att det måste vara svårt. väldigt svårt

Tur att man växt ifrån den tiden man måste ta ut sina aggressionsproblem på andra människor för att må bra, och bry sig om såna som inte har ett piss värde i sitt liv, men att man f o r t f a r a n d e orkar bry sig.
Rätt bra gjort måste jag säga, såna jag själv hatar och tycker är idioter brukar jag ignorera men nejdå vi lägger ner hela kvällen på att sitta och skriva samma ord i ett blogginlägg &   läga all engeri man har kvar på att störa sig på en bild som är tagen för ett och ett halvt år sen ;) Sen bara en liten sak till, innan man uttalar sig så brukar man kolla så man själv inte sitter och gör samma saker. Det kanske glömdes av i stundens hetta .. :D


Sen kan ja tala om att jag skriver för mig själv på min blogg, som en dagbok. jag bryr mig inte ett skit om hur många som sitter och kollar igenom min blogg och skulle aldrig göra det heller, för det är endast för mig själv. 
Men ett litet leende får man ju när någon gör det och orkar en lägga ner fem minuter för att skriva hur mycket man stör sig på det.
Sådär hoppas jag klarat ut dina bekymmer så du kan lägga din tid på viktigare saker, som ditt eget liv tillexempel.

En sak till finns det att göra, sluta läs min blogg för fan :)


ojojojoj :) nu ska jag sova, Godnatt :)



Kommentarer
Postat av: Lisa

bruden verkar inte kunna släppa det, tjata på dig när du inte ens snackar om henne! va det inte hon som ville bestämma öl till dig och grejer.. ehm jag tror bruden är desperat och rädd för att förlora nått hon älskar, låt henne hållas, kommer över det snart vettu! inget kan dela på oss Mimmsan, vänner föralltid <3

2010-07-21 @ 23:29:40
Postat av: Lina

so keep rocking! det här är vad jag kallar e n t e r t a i n m e n t !!! vilken tjej har inte fotat sig i en spegel å vilken tjej kan säga att dom inte tyckt om det. Herregud, enda orsaken till att hon kände sig tvingad att göra en så big deal av det är väl för hon själv inte ens törs titta sig själv i spegeln, jag stavar det S V A R T S J U K A !

2010-07-22 @ 13:25:27
URL: http://linanielsen.blogg.se/
Postat av: matilda magnussen

det här har spårat ur så jag vet inte vad.

Jag tycker du är äcklig för så som du betedde dig, visst jag tycker joel va precis lika äcklig och det vet han.

och jag kommer nog alltid störa mig på allt du gör, för i mina ögon är du en jävligt störig person.

Jag har försökt acceptera dig, jag har försökt att lösa de men jag klarar helt enkelt inte av de.

Du kallar mig omogen, gör så, tyck så om det gör dig till en gladare människa.

Men i grund & botten vet nog både jag & du att det är inte jag som gjort fel, det är inte jag som sårat massa människor och om jag varit i din sits hade jag nog bara hållt käften och låtit mig vara hur jävla omogen jag vill.

Om det gör mig gladare att kalla dig ful, så behöver du väl helt enkelt inte ta åt dig, om du nu själv är så jävla mogen.

Jag vet att både du & lina läser min blogg sen när det hände så jag vet faktiskt inte vad jag tycker om vem det är som inte kan släppa det.

Har vart inne på din blogg typ två gånger när jag satt på jobbet och inte hade ett piss att göra, för jag försöker helt enkelt att skita i dig, men du bara fortsätter mata & mata, dina kompisar gör samma sak,

kallar mig ful, kallar mig äcklig och vad fan har jag gjort då?

Jag har stört mig på dig, och det är ju inte så jävla konstigt.

Vill du något mer så får du ringa mig för orkar inte drabbla med dig mer här, orkar inte bli mer ledsen utav dig, orkar inte att du gör allt för att såra mig, en gång till.

Jag tycker du är ett jävla äckel för det du gjort, men vad fan har jag gjort för att förtjäna att bli kallad de?

2010-07-27 @ 16:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0