weekend

Hej!

Den här helgen har varit riktigt lugn, och det behövdes. Inte  haft en lugn helg sen i april!
I fredags tog jag & hjärtat det bara lugnt, kollade massa avsnitt av Paradise och sådär ..
På lördagen åkte jag & hälsade på Lina en sväng, vi åt sallad. chips & cola och prata och skratta en del men sen var jag tuvngen att åka hem för mamma skulle ha bilen såklart! Åkte till hjärtat igen som varit ensam hemma hela helgen, jag blev bjuden på thaimat, mys och vi kollade på ännu mera paradiseavsnitt.
Sen mitt i natten fick vi för oss att jag skulle klippa honom, hrmf kanske inte ja är bäst på.
Men jag tog iallaflal rakapparaten och försökte få till så som han ville ha det. Får väl säga att han blev riktigt nöjd så jag tror ja lyckades :)
Sen stensomnade jag som vanligt när vi skulle kolla på film ..
Vaknade upp på Söndagen lika trötta som dagen innan, tänkte inte göra någonting men sen så åkte vi ner till Lilla edet en snabbis för att träffa min underbara släkt och grilla lite även fast de spöregnade hela dagen.
Mycket gott & mysigt!

Imorgon är min "långledighet" slut om man kan kalla de så .. 3 dagar på hela sommaren
Men känns som veckorna bara går utför nu iallafall de är bra de, ser bara fram emot en sista minuten resa innan all börjar i höst. Ska bli myyyycket skönt!
Godnattpuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0