8 November

Hejsan!

Nyss hemkommen ifrån skolan, eller nyss & nyss. Kom hem kl 4 typ, efter en dag med ny kursintroduktion som är anatomi och verkar sjukt intressant! så humöret var på topp även efter en föreläsning på 6 timmar.
Lite smått panik när manska göra 10 uppgifter tills på tisdag men aa. Tur att jag har hela helgen på mig då jag bestämt att vara nykter tills sista november!

Imorgon har jag sovmorgon till 12, mycket skönt! tänkte vara duktig och ta en powerwalk innan frukost imorgon. Laddat ner massa ny grym musik så bara att ta mp3:n så brukar det gå bra! bara inte detta jävla snöoväder som ska komma ikväll förstör mina planer.
Nu ska jag städa upp i mitt ibland så fina rum, sen äta kycklingwok muimss, och duscha och sen sätta mig och läsa igenom lite till skola imorgon.

puss

kärlek.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0