you choose what you want to

Godmorgon! vilken sjukt tråkig dag, dåligt väder och en lång pluggdag väntar mig.
Om jag inte hade vart så dum att jag väntade med detta till sista sekund hade jag kunnat tacka ja till jobbet idag istället för att sitta här och pluggaaaaaaaaaaaaaaaaa. aja

i veckan? ja va händer då . Det enda jag vet är att jag ska träffa tjejerna på torsdag eller lördag, vi får se :)
sen får vi ta det som de kommer!
jag vill till stockholm nuuu!! och sen är det första advent, och massa jobb väntar i decmber men också en massa julmys. och min födelsedag, snart 19. Men ingen ångest för de, de blir nog först när jag är över 20 som jag kommer börja tycka det går utför ..

dags att ta tag i sina saker man inte kommer undan, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0