just the way you are

Godkväll.

Kom nyss hem ifrån jobbet, har fått i mig mat och tagit mig en (väldigt) varm dusch. Så skönt ..
Ska lägga mig och kolla på dom nya avsnitten utav one tree hill nu, love it!
Imorgon blir min första sovmorgon på år och dar känns det som.

hade ju en 5 timmars rast förut, hann med att träna som fick mig att känna mig kass. klarade bara springa 25 min ja som klara 45 för några månader sen. Då var jag stolt, men nu alltså. shit
Det får bli ändring, körde benträning så benen var alldeles skakiga hela dagen efteråt och nu har redan en go träningsvärk börjat krypa fram.
Efter de hämtade jag upp Lina, vi åt mcdonalds och gick runt på överby. Jag köpte mig en klänning som förblev oanvänd. remember it yess ..

Nä nu får de va nog, imorgon ska jag jobba igen. chashfloooow kallas de
Innan de ska jag va snäll och städa morfars bil som jag fått låna hela veckan.

Gonatt.

it was you and me forever, now it's change. It is you and it is me, apart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0