workworkwork

Hej!

Kom nyss hem i från jobbet. Bara 7-11 rast 5 timmar och sen ett kvällspass. Det suger rätt jävla mycket med delade turer. Speciellt när jag jobbar i vbg och måste åka buss o shit. gah
Men va gör man inte ?

Hade en mysig dag igår mina kusiner var här, vi åt middag och sådär :) Evelina & jag = tjejsnack.
Sen åkte jag hem till Lina och hade myskväll med Jessica och henne, Lina bjöd på himla ho mat och vis att och skrek åt 2 skräckfilmer.
Sen tog vi oss en tur med bilen kl halv 2 på natten till Halleberg och skulle kika på älgar. Men inte en enda såg vi :( tråkiiiiiiiigt, men livärdda det var vi kan jag tala oM!

Nä nu har jag tänkt lägga mig och sova, eftersom jag endast sovit 2 1/2 timme inatt.
¨
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0