wey

Heje!

Det var inte mycket jag hade skrivit här på sista, nej har lite för mycket annat i mitt liv för tillfället än att blogga.
Skolan tar rätt mycket tid även fast de bara gått en vecka än, mycket nytt att lära sig .. Har även köpt böcker för flera tusen, ångest. Trodde inte de skulle vara så sjukt mycket som det var! men men. det är väl så de är!

jag längtar till hösten, när det blir lite kallare så man kan gå runt i mysiga halsdukar, vinterjacka och åh. och jag vill bli frisk, så jag kan få börja träna någon gåååång .. 4 månaders uppehåll, is noot very good! Kommer inte ens orka springa en halvtimme och de är inte bra. Hoppas på att jag kan gå till gymmet imorgon.

Jag som tyckte jag hade så mycket att skriva om, de fanns nog inte så mycket ändå. Hm ;)
Nu ska jag äta maaaat,






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0