22.13

Ja .. de va den dagen de också. Det går för fort, alldeles för fort. I och för sig så går det snabbare tills vi ska åka till Cypern då och jag längtar så sjukt mycket. Och till skolan tar slut, jag är så jävla trött på de.
Klarade i alla fall hemtentan fick ja veta igår, det kändes skönt. Komm erju missa sista tentan pga cypern, men det skiter jag i faktist.
Idag har jag varit i skolan, haft redovisning som kändes rätt okej. Åkte direkt till jobbet där jag jobbat med Petra tills kvart i 9. Blev lite stressigt där på slutet, lörde ihp sig men det löste sig.
Imorgon hoppas jag på att solen kikar fram, och då ska jag göra absolutingeting mer än att ligga på en filt på gräsmattan och lyssna på musik och sola. underbart.
Sen halv 4 ska jag jobba igen.. Bättre att jobba dagarna innan påsk nu, så slipper jag påskhelgen för jag ska jobba hela valborgshelgen, blir bra de. Röda dagar  = mycket pengar! :)

På Lördag blir de påskmiddag med waltersläkten hos farmor :-) Och efter det förhoppnignsvis ska jag & Lisa ta bilen ut till tjörn och ha de trevligt med Angelica.
Nä nu kan jag knappt hålla ögonen uppe, får bli sängen för mig. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0