6 december

Hej mina vänner. Idag har varit en rolig men mycket att göra dag! Först skolan där vi hade onkolgi, föreläsning om cancer. Sedan hälsade jag på sjuklingen Frida en sväng, kollade i hennes lägenhet :-) alltid kul. Sen hem och dirket till sportlife och körde lite konditionsträning. Kändes bra då men nu efteråt med tanke på min förkylning som hållt på i en månad så var de nog inte så bra, men är så sugen att köra igång nu ju.
Sen hem och duscha och ta på sig kläder oich kära ut i skogen till Carolina, där åt jag mormor, moster och amma god middag och sen julpysslade vi lite :-) Himla mysigt.
Nu sitter jag här hemma, har grejat lite med csn, ska sluta jobba så som jag gör nu i januari. Känner att jag varken orkar eller hinner med, och när man kan ta lån varför inte.. Hade helst velat slippa, men de går inte längre!

Imorgon blir de också roliga grejer, skola först. Sen hem och laga middag och sådär, för kl 18.00 kommer tjejerna ifrån min gamla klass hit och så ska vi ha de mysigt :) Dricka glögg ska vi göra med, blir mitt första för i år :-) gott juuu!

Nu väntar sängen, ha de bra PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0