Det börjar närma sig..

Heeeeeej! Precis kommit hem efter några timmars julklappasjakt, och nej vi var inte ensamma :-)
Nu är iallafall allt inköpt förutom till mormor och morfar, får ta mig en fundera på de under kvällen och ut imoron morgon igen.. Kvällen idag består av plugg, laga mat , sola och slå in alla julklappar :-)
Imorgon ska jag på tandläkarbesök 13.30 och sen börjar jag jobba 14.45 .21.15. Lite surt att missa uppesittarkvällen menmeeeen.. Ska hem till mamma och pappa direkt efter de iallafall, där fredrik redan är. Så ska vi äta kvällsmat och kika på resten av bingolotto :-)
Sen stannar vi där över natten, lika bra de faktist.
Kan inte fatta att jag fyller 20 på julafton .. de går så fort! men äntligen är de min tur. Synd bara att inte systemet har öppet på jul ;)
Ha en fin kväll! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0