20.27

GOKVÄLL SWEETIEPIES.

Jag har varit på väldigt bra humör hela dagen, och det känns som det kommer fortsätta yey. Dagen började med att jag pussade på min bror, åt frukost och sen satte mig och gjorde min uppgfit. Och det blev väldigt bra, för en gångs skull kan jag säga så, innan har allt jag gjort kännits skit, men jag kanske börjat komma in i de igen, i hope so.
Sen kom min mormor och moster på besök och vi åt semlekrans, och kollade på massa kort och hade lite små skrattanfall. jag älskar att skratta sådär mycket ni vet när man bara inte kan sluta.

vad gjorde jag sen då? jo jag satt och kollade kläder på internet, och fastnade och klickade hem dom underbara klänningarna. Nu ska jag snart duscha, för imorgon blir de jobb! Lördag & söndag med.
Haha stackarna dom kände väl sig tvugna att ringa mig när jag skrivit världens tydligaste och längsta lapp med dagar och tider jag kan jobba haha. det kallas desperat.



En utav de lyckligaste dagarna i mitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0