puss

http://www.youtube.com/watch?v=r5jeOMkzXKA

Kan va de roligaste.


Idaaaaaaaaaag har jag tränat igen. Jag har ont i mina ben, där fram? smalbenen, ajaj. Visste inte ens att man hade muskler där haha.
Och en trevlig sak till som hänt idag, bokat resa till ayia napa, så i Maj bär de iväg med alla mina fina vänner! wey :-)  Okej att jag missar både bröllop och tenta .. Men det får gå. Bröllopet hade jag helst inte missat, men jaja , ibland får man välja.
Sitter & väntar på älsklingen som kommer med bussen snart, ska klippa honom idag. hjälp, stackarn.
Sen däcka i sängen för jag är trött.

Ledig i två dagar nu, grymt! Hoppas på att få jobba lite..
Ska ha min tre veckors praktik här i Frändefors, blir mycket bra! Slippa åka skitlångt, gå 10 min och så är ja framme. brabra

Nu ska jag lägga mig KRAM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0