11.54

Hej ..

varför har jag ingen bil?
gah. Ska ta bussen om 40 minuter ned till stan, ska träna & sola först sen börjar jag jobba kvart i 4.  Hinna äta också .. 
Ska jobba imorgon med delad tur, den är inte rolig den. Men ja då hinner jag ju träna imorgon med! En bra sak.
Nu ska jag inte klaga, jag gick och önskade hela veckan att dom skulle ringa om jobb för att jag ville jobba i helgen.
Har även ringt upp näl, eftersom jag vill sommarjobba där, fick prata med en där så nu har jag sökt två jobb. Inom medicin och psyk. Hoppas dom hör av sig innan jag måste tacka ja eller nej till mina andra jobb.

nä nu får jag sätta fart, får skriva mer när jag kommer hem ikväll. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0