2011

hejhejhej!

Det känns lite konstigt faktist, att det är 2011 redan. Den sista tiden har bara rusat iväg, jag har inte hunnit med. Mitt huvud är fortfarande kvar i December.

har mycket att berätta, men vet inte vart jag ska börja så jag struntar i det. Iallafall så saknar jag redan Lisa. Ska vara borta 3 veckor hur ska jag klara mig? Don't know :(
Igår så åt vi himla go nyårsmiddag hemma innan festligheterna, och ja va gör jag då? jo jag biter bort en stor jävla bit av min tand pga. piercingen. Vad har den gjort för bra utan att göra mig ont sen ja tog den? INGET!
tandläkaren nästa.
Har iallafall mått sjukt dåligt idag, börjar bli riktigt råförkyld så har känt mig bakfull som en gris idag fast jag inte varit de. Bra jag blir aldrig bakfull hur mkt jag än dricket oftast,men igår när ja inte ens drack så mkt så jäklar, men sjukt gott!
Fick iallafall en bra start imorses, sovmorgon och mcdonalds! där gick mitt nyåråslöfte redan första dagen! Sen förstördes kvällen lite smått av jobb, men varför inte. Det är storhelg vilket betyder mycket pengar och det behövs till de jag sparar till :D mihhhH!!
Nu blir de film och chips som visst redan är slut här brevid! ha en bra kväll pussssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0