23.16

Jag visste de .. okej inte för jag har spytt än, men sen jag kom hem vid halv 5 har jag legat i min säng men kramper i magen, och feber. Men okej tack du där uppe att de inte hände på tentan. Tentan kändes rätt okej. Får hoppas att jag har rätt magkänsla .. vet man inte när 75 % misslyckas på just den här tentan.
Planerna för kvällen förstördes ju ändå rätt rejält men men.ö

Iallafall, har varit uppe i en timme nu, fått i mig lite kyckling första maten sen frukost idag. Hur kan bli så illamående bara av att tänka på mat?
Börjat se på världens grymmaste film, the town. Ska se klart den nu och sen somna för natten frhoppnignsvis.
Och jag hoppas verkligen jag mår bättre imorgon!
Hoppas ni haft en bra fredagskväll . Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0