31 januari

Gokväll!

Haft en bra dag! Började med att gå upp tidigt till skolan, träffa mina fina gruppkamrater och vi satte oss ner och gjorde klart våra arbeten. Sen runt 11 kunde ingen utav oss tänka på något annat än mat så vi gick och åt. För en gångs skull hade jag ingen mat med så fick bli i resturangen. Porterstek va de, mycket gott.
Sen gick vi in till stan och köpte lite bebiskläder till Hannas nyfödda flicka :-) hoppas vi snart får komma och hälsa på lilla betty. 
Sen åkte vi mot vänersborg, och min destination var egentligen sportlife, men se på tusan jag hamnade på nordfeldts med Ebba & Frida men de va väldigt trevligt och gott ;-) 
Ångesten tog vid och jag gick ändå mot gymmet, nya träningskläder och nya träningsskor. Att försöka springa med nya skor va ju inte de bästa jag kommit på heller, vilket slutade i världens största vattenblåsor efter ca en halvtimmes löp. Så fick bli styrketräning istället, imorgon blir det plåster och påt igen.
Åkte hem och åt väldigt god mat som mamma gjort, pussade lite på min sjuka lillebror. Den ungen alltså, han är världens undebaraste!!
Kvällen slutade med att jag hjälpte morfar llite så han blev nöjd, och nu har jag tagit en dusch och så ska jag lägga mig och sova! upp till skolan imorgon tidigt igen :)
Sen ledig onsdag torsdag = träning och solning.

vi hörs. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0