grymt!

Godmorgon!!

hade en grym kväll igår, först var vi hos fredrik och förfesta, tog bussen till trollhättan och gick in på lipz! Var rätt lite folk när vi kom dit, men sen fylldes de på, och det blev riktigt kul :) vet inte hur många sex on the beach jag drack .. så jävla goa! 
Haha och sen kan ja itne sluta skratta när jag tänker på en kille so kom fram till Johanna hela tiden,så kul haha!
Iallafall  problemet kom väl sen när vi skulle hem då, ingen skjuss alls.. så det fick bli taxi hem, 900 kr slutade den notan på!

Idag mår jag väl sådär kan ja säga, men har ändå en fullspäckad dag.. Ska snart till överby fort, sen ner till farmor och mina underbara walter's! Äta kalkon, umgås och skratta.  Sen vid 5 ska vi snabbt iväg till trollhättan igen för fredriks pappa fyller 50 år idag, så vi ska äta middag där med och spela bowling.
Sen ska jag jobba natt i vänersborg, får se hur de går alltså .. kommer inte hinna sova något innan, och jag vet bara förra gången hur det va. pinsamt

Jaja! :D ha en bra dag, pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0