live it

Godmorgon. Idag var det inte lite segt att gå upp, hade ställt kl på 8, men gick ändå inte upp förrän kvart över 9. Det bara inte gick helt enkelt. Ska snart slänga på mig lite kläder och ta något att äta, sen ska jag gå till bussen! Får se hur denna redovisningen går, tackar mina vänner att vi gjorde detta tillsammans, annars hade jag varit ganska körd just nu. Hänger inte riktigt med här va..
Sen hoppas jag att jag orkar ta mig till gymmet för att sola, träna får bli om några dagar när förkyldningen lagt sig. Ska kolla upp detta med att säga upp sportlife så jag kan börja på motionspalatset istället, mycket bättre där.
Tror problemet är att jag har bundit mig till sportlife tillsi maj bara, men de är väl inte hela världen i såfall, det går fort.
Längtar tills på torsdag, den årliga kalkonmiddagen med underbara walter!, brukar alltid ha den dagen efter nyår men alla jobbade detta året så fick ta de veckan efter. Det är så sjukt gott kalkon! mums :D
Ska även bowla och äta middag med fredriks familj på torsdag, hans pappa fyller 50 :) blir kul.

Nej nu ska jag ta tag i mig själv, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0