sista rycket

Sitter här och äter nybakade bullar och dricker kall mjölk, grymt gott.
Samtidigt som jag försöker trycka in det sista i mitt huvud tills imorgon och det går sådär måste jag säga, paniken börjar så smått komma. Men de får gå som de går, kan inte göra mer än de jag kan!
Och det finns ju ingen gräns på hur många ggr man får göra omtenta, så det är ju ingen fara..
Mamma skulle förhöra mig förut, och hon hade nog inte fattat hur mycket det är vi skall kunna till imorgon, för hon sa VA ska du kunna alla dom här latinska orden?
ja lilla mamma det är bara en tiondel av vad vi ska kunna till imorgon. Då trodde hon mig inte men så äre.
( Så L, va de så intressant? ;) haha )


Vid 6 någon gång får det bli en paus, å väntar solning och träning igen. ska bli kul, inviga mina nya träningsbyxor får se om dom funkar nått braa.



Kommentarer
Postat av: lina

mkt intressant! iaf något att läsa haha :D:D keep the good work up !

2011-01-14 @ 22:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0