tell me how i'm supposed to breath with no air

Heeeeeej mina kära. Jag har haft en väldigt bra dag, väldigt bra dag. Det var längesen jag har skrattat såhär mycket, inte lite heller utan verkligen hela dagen sen jag kom till skolan och tills nu när jag kom hem. Kommer nog leva minst 10 år till efter denna dagen, och det är ju inte illa :-) .
Dagen började iallafall med att jag vaknade upp brevid hjärtat mitt här i min säng som är så go så man inte vill gå upp, sen skulle han köra mig till skolan vilket inte gick så bra eftersom hans bil typ hade gått sönder, så då fick vi bråttom och fick kasta oss in i min bil och köra till trollhättan. Kom i tid!
Hade världens tråkigaste föreläsning som jag även hade igår, den räknades inte in i skrattet alltså. men den var inte så lång som tur va!
Hade lunch, första gången jag typ skulle äta mat i skolan alla andra gånger har det varit jättegott. Idag var de sjukt äckligt. Besviken tjej, åt fem pastaskruvgrejer sen var de bra för mig. blä, mycket misslyckat.
Sen träffade vi nya studiegruppen, roliga människor det blir nog bra. Och där började ju vi släppa loss ordentligt, kan man få ont i sina skrattmuskler? då fick ja de iallafall.
Sen slutade vi tidigare än förväntat också, skönt! mötte upp e & m på överby  och nästa skrattomgång började.
Shoppade lite fint, åt lite gott på etagegrillen. Pizza! Där skämde jag också ut mig rätt stort. Vakten på överby satt och åt på bordet brevid, och dom spelade en jättebra låt där rätt högt. Jag t'nkte mig verkligen inte för och började sjunga med, vände mig åt sidan och typ dansa med huvudet? nä men a ja vet inte va ja gjorde samtidigt dom jag mimade, och han bara kollade och skrattade. Måste varit väldigt smickrande för mig,gah.
Sen shoppa lite till, sen åkte vi hem.
Så nu är jag hemma, nyduschad och med ansiktsmask.
Kom och t'nka på att imorgon hoppas jag på att jag och 3 tjejer till från klassen ska prata med studievägledaren om praktiken utomlands. Jag vill det så mycket. Hade varit grymt. Vet inte vilket land bara, indien, afrika, australien? Ja de är ett tag kvar, men bäst att börja ordna i förväg :-)  Lutar åt indien eller afrika, australien kommer jag åka till ngn gång ändå. de kommer jag nog itne göra till de 2 andra! spännande får se hur detta blir.
Åh fick sms av lisa idag med, hon har strålande sol den fisen.. och så bor hon på samma hotell som dregen i backyard babies. De va min idol förut .. kommer ihåg när hag & Lina va på pier pressure och så fick vi äntligen krama vår älskling, haha va lyckliga vi var då.  
Nä, nu ska jag plocka upp i mitt rum lite. Och sen lägga mig och dö för så trött är jag.
Kram




Kommentarer
Postat av: lina

dregen i våra hjärtan! gamla minnen rostar aldrig <3

2011-01-19 @ 20:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0