yey

Hade en väldigt trevlig kväll igår med tjejera på O'learys i Göteborg :)
Skrattanfall hela vägen till gbg, Lisa satt med ögonbindel och jag körde jävligt fel som vanligt!
Till slut mötte vi upp agelica och vi kom underfund med att det var 25 och 20 mästan överallt. Men sen kom vi in på o'learys där vi åt jättegod mat och dom andra tog sig lite dricka medans jag fick sitta där med min cola! haha, jaja va gör man inte. 
När vi skulle ut ifrån parkerinshuset så krånglade även de och jag fick sitta och prata med någon gubbe i lådan som försökte få ut oss. Vi kom ut efter många om och men haha .

Kom hem 4, så har sovit en del idag ja. Fast fredrik har sovit ännu mer, jag har iallafall försökt vara lite redig och skriva min uppgift. Det går inte alls bra, jag har fastnat och jag får panik . Det är tråkigt men jag ska bli klar innan 7 annars vet jag inte vad jag gör. 
Dags att fortsätta!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0