21.45

hejhej!

haft en väldigt mycket att göra dag idag. Eller det kanske inet var rätt uttryck men jag är full i huvudet, kanske blir bättre. Lärt mig mycket nya saker idag, väldigt kul :) Men mycket att ta in. Mycket att tänka på, praktiken kommer gå väldigt fort så jag måste verkligen utnyttja dagarna jag faktist har.
La upp schemat idag med handledare, blir väldigt bra tider. Inga helger och nästan inga kvällar! Imorgon är jag ledig, men fick en jbobtid på 4 timmar istället. Lite knepigt att gå som elev på samma avdelning som jag jobbar på. Gäller att jag håller isär det, men de tror jag fungerar bra. Söndag kväll blir det jobb också.

Efter praktiken åkte jag till Vänersbórg, till Linisan. Hon klippte mig så fint så, nu är allt det slitna borta och håret ser tjockare ut! :-) haha förstår inte hur jag kan vara hungrig här nu bara, vi var på kvantum & köpte vaniljmunkar, geischa, maraobu  OCH dammsugare. haha hallå eller ;-) Men gott va de.  Nej jag får nog ta mig en banaaaaan.
 
Blir skönt med sovmorgon, ska ta en promenan innan jag börjar imorgon med.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0