månadens måste.

Måste ha en ny mobil, min lägger av när som helst. Okej den är rätt välanvänd i 2 år, så det är väl inte så konstigt. De senaste månaderna har den åkt i backen av misstag och mening så ja rätt sleten.
Tänkte vänta till slutet av månaden och införskaffa denna :-) saknat sony ericsson nu när jag haft LG, tyvärr verkar dom nya jädrigt avancerade. Kanske få gå runt med instruktionsboken i några månader men jajaaaaaa. Måste ha nått att slösa pengarna på. Nu lät jag rik men haha nej det är jag inte.
Stod mellan denna och Iphone, men för de första iphone har ALLA, och den har inte ens någon rolig desin alls, för enkel. Den här är mycket finare både utanpå och innanför!

sjukt fin är den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0