so i'm leaving home for good

Hej!

Tänk att man kan vara på så bra humör fast vädret suger, livet är orättvist och jag har en tenta att göra.
Glad över att jag ska jobba tre gånger denna veckan, trodde jag skulle få leva rätt fattigt nästa månad.
Klar med 2 sidor utav 5, det jobbigaste är kvar.. Ska  på bio med tjejerna torsdag kväll, ska se på den där nya va den nu heter. i världen finns inga lingon? haha nä ja kmmer inte ihåg men den verkar skoj.
Imorgon kanske jag ska med mamma och Joss på babysim, mysigt. och på kvällen ska jag och älsklingen kolla på en lägenhet mitt i stan! får hoppas den är finare än de andra vi kikat på.

Nej nu ska jag sätta fart, om två timmar ska jag jobba! :) Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0