30 november

Seriöst. Skärp till dig nu. Gör allt för att slippa sitta och skriva min uppgift.
Jag tillochmed börja göra pepparkakshus istället, de är illa, de går utför.
I tre timmar har jag suttit med datorn i knät utan att få gjort NÅGOT. GAH. jo jag har kollat på de senaste avsnittet av soas och de kan jag ju inte säga att jag ångrar för de är braaaa.
Imorgon siktar vi mot göteborg med mina fina tjejer, och har en shoppingdag. Sedan kanske lite lippan på kvällen? får se på de ;-)
Fick biljetter imorse till Bruce i sommare iallafall! ge mig sommaaaaaaaaaaar fast först snö.
Undra om jag inbillar mig men de låter som de är möss i våra skåp och fredrik åkte precis. fml

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej!



Vi på Rakebacklovers är intresserade av att köpa ett inlägg på din blogg.

Inlägget kommer vara cirka 150 ord långt och handla om gambling.

Vi kommer vilja länka till 4 sidor på 4 olika nyckelord.



Är du intresserad?

Svara på detta mailet så får du inlägget och länkarna.



Vi betalar dig 300kr för 5 minuters arbete.

2011-12-06 @ 18:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0