i heard that your dream camed true

Hej!
har städat & pluggat några timmar nu, ska iväg till kvantum nu & köpa lite grejer som sanarinför middagen ikväll :-) Får bli tacopaj och till efterätt chokladmousse med hallon!
Sen blir det ingen vila nej, för kl 21.30 ska jag infinna mig på näl, avdelning 42 och jobba natt.. Är sjukt nervös men ändå glad för att jag fick chansen, kan ingeting där och ska jobba sjäklvständigt pga. överbeläggningar, och ännu mer förväntas inatt då. gusch! Måste göra mitt bästa.. Jag hinner inte ens sova innan. Hoppas det går bra. Håll tummarna för mig.

Nej nu fårjag sätta fart, skriver mer sen. Puss

Kommentarer
Postat av: lina nielsen

håller tummarna för dig gumman ! <3

2011-10-11 @ 16:08:57
URL: http://linanielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0