we have been drinking to much ' for sure

Hej. Hur ska jag sammanfatta denna helgen med ett enda ord? galen, rolig, extrem fylla, tequila, dans, borttappad, åh jag vet inte. haha de går nog inte. Min helg började redan i torsdags då jag & Lina bestämde oss för att gå ut på lipz, lite spontant sådär. Gjorde fort iordning mig och åkte till trollhättan där jag gick hem till Lina och vi började dricka. Lite senare trillade johanna och Julia in och vi satt och förefesta med vin & tequila shottar. Hade väldigt trevligt, men vid 23 så började vi gå in mot lipz, och där mötte vi upp Angelica som åkt hit dirket efter kvällsjobbet haha ;-) Lipz var roligt, men det blev bara mer & mer alkohol och till slut mådde jag väldigt dåligt. Vaknade av vakten som knacka på dörren att det sängde nu, hopp va bara att ta sig upp och sekunden efter hade jag vetkspaen om att min väska var spårlöst borta. GREAT! hittade ingen av mina vänner, gick ut efter jag överatalat vakten oma tt ge mig min jacka fast jag inte hade lappen. Hittade angelica utanför, lika leden hon vör hon hade också tappat sina grejer. Great, de va sent och ingen hade mobil eller pengar.. så vi gick runt i trollhättan till kl 5 på morgonen då vi fick en taxi att köra hem oss. Eller oj jag menar 2 eftersom vi blev ovänner så tog vi varsin. haha,  åh orkar inte. Så typist oss. Tog osshem och började ringa och spärra kort och grejer. puh
Som tur var hittade en tjej mitt körkort dagen efter och lipz hade min mobil men väskan va borta. Men jag fick iaf tillbaka det viktigaste.. Vi bestämde oss iallafall för att dra ut på fredagskvällen också, så vi satt hemma hos oss och drack och tog de lugnt. Sen ringde vi taxi och åkte in till thn och mötte upp lite mer folk och gick viadre till 1903. Första gången jag var där och var faktist lite besviken på själva sätllet, var väldigt litet mot vad jag trott och mja. Det va inte jättemkt folk ute men vi hade riktigt kul ändå!
Sen drog vi oss upp mot oktobersmarkanden på lördag , vi orkade inte kolla på något så vi gick och ått thai istället. gööööttt.
Sen åkte jag & fredrik till frändefors och sen brålande och hälsa på lite, och slutligen igår kväll hamnade vi på bio, in time.
och nu sitter jag här ensam, och har precis vart och slängt i första tvättarna, och ska städa upp lite här samtitigt som jag pluggar.
Ska gå, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0