let it rain over me

Hej!

Måndag igen, allt går så fort.. Hade en bra helg i alla fall :) Hade riktigt kul igår på jobbet, haha. Kan ju säga att det va så lugnt så vi visste verkligen inte vad vi skulle göra, så det slutade med att jag malin och maria stog och dansade och sjöng till pitbull i korriodorerna hela kvällen.. Det kan ju inte va annat än en bra jobbkäll, och med lite pizza på det sen :-) haha .
Idag blir det plugg till tentan på fredag, gah.  Men sen vid 17 ska jag dra mig uppåt mot stan lite & äta middag med tjejorna och snacka skit! & jag ska stå för efterrrätten får se vad min fantasi hittar på! haha . Kladdkaka har jag ju aldrig gjort förr? så det får nog bli en sådan ;-)

Nej nu kommer fredrik med min frukost, ibland får man bli lite bortskämd , eller hur ? ;-) PUSS







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0