when I see your smile,my tears run down my face

hej! min morgon startade i panik, Frida ringde och väckte mig som tur var! hade försvoti mig en och en halv timme .. så de va bara att sänga på sig kläder och dra iväg fort.. Kommer till skolan och får veta att de inte ens är obligatoriskt! jag vaknade ju iaf ;-)
Kom hem för en stund sedan, ätit lite och ska vila lite innan jag ska iväg på kräftskivan. Har lite funderingar på vad jag ska äta, då jag hatar allt som har med kräftor, räkor att göra .. och det är en sak jag inte kan låtsas gilla för att vara "snäll", går bara inte.
ha en bra kväll!




Trodde alltid att när jag skulle bli äldre ja då skulle denna fobin gå över och jag skulle äta kräftor som alla andra, MEN nej, dom är fortfarande lika äckliga.. Det är själva grejen, titta bara på dom hur fula dom är så vet man ju varför ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0