inatt så är det du & jag

BRA DAG! ställde klockan på 8 skulle vart på gymmet men jag låg i sängen till 11 istället..  Men lite värd var jag de faktist, tränat oavbrutet flera veckor nu.
Åkte sen till tatueringsstudion, såg min tatuering som var jättefin, men ändrade ännu en gång lite småsaker.
Åkte till Överby och träffade Lina Lotta och Robin, tog lite fika på Eat :-) Och sen som vanligt med Lina , gjorde jag slut på en jäkla massa pengar ;) Men väldigt mycket fina saker!
Hem fort och vände för att sen ta med sig kalasbodensallad till Josefin och ha lite filmmys.
Ja full rulle hela dagen men jag gillart :-) Och i morgon - träffa gruppen, träna, städa, packa , 30 årskalas + bowling på kvällen och sen stockholm hela helgen.
Jag kan inte klaga!
NU duschen och sova med gos. Puss
"råka" klippa sönder jeansjackan förut. Tur jag har två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0