i've been waiting for a lifetime

HEJ!
Sjukt skönt med sovmorgon, men jag ska inte klaga.. dom kommande tre veckorna har jag ledigt 5 dagar i veckan, och de är inte dåligt de är underbart :-D
Vaknade 8 imorses utav en liten kisse som ville gosa, efter det gick jag upp. Suttit framför datorn ätit frukost kollar pår esor och så slutade det med en klänning jag klickade hem. Jag ♥ virkat Skulle inte shoppa något mer nu förrän stockholmsweekenden med tjejerna i slutet av månaden, men jag kunde inte hålla mig. Kliar i fingrarna GAH!

Nu ska jag faktist tro det eller ej till gymmet :-) Var där igår kväll vid halv åtte till nio med, var ritkigt skönt efter att inte kunnnat träna. Har ju varit sjuk i en vecka. men nu kör vi igen!

Ikväll ska jag & Lisa på Middag hos Anna, och sen ska vi dra till Butlers. Första gången, får se va de har att erbjuda! Ha en bra dag PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0